miércoles, 19 de mayo de 2010

INGELESEKO IRAKASLE BERRIAK


Gaur Xangok, gure Ingeleseko irakasleak, irakasle pilokin etorri zaigu gelara. Hauek gure moduan ikasten ari dira baino ez irakaslgaia bera:inglesa, baizik eta ingelesezko irakasleak izaten.
Esperientzia bitxia izan da. Horrelako bat izan genue
n irakasgai honetan ere bai, baino soilik irakasle berri bat etorri zela Xangorekin batera.
Oraingoan Irakasle asko genituen behatzaile eta horrek txintxo txintxo egoten lagundu gaitu: kar,kar,kar. Gure tutoreak sartu denean inbiriz irten da, horrelako jarrera bikaina eskatzen baitigu egunero.

20 comentarios:

Anónimo dijo...

Ze korte eman dit inglesan denbora guztian hitz egitea.... irakeasle guztiak ingelesa hitz egiten oso onak ziren, ete horregatik zaila iruditu zait beraiei ulertzea.



GUILLERMO RAPOSO:

Anónimo dijo...

Baino lehengoan baino hobeago egon gara!
ITZIAR

Anónimo dijo...

KAR, KAR, KAR!
Gainera zuri (Guillermori) aurkezpena egitea tokatu zaizu!
ITZIAR

Anónimo dijo...

Joer baietz guille nik zurekin ados nago baina berriri etortzeko eta ahal bada azterketa batean jjj XD


UNAI PEPITO RAMON

Anónimo dijo...

Lehenengo oso gaizki egon gara eta oso gutxi hitz egin dugu baina gero lasaiago egon gara eta oso ondo pasa dugu!

Maitane

Anónimo dijo...

Maite:
5. mailakoen klaseaen blogean lehenengo gauza argazki bat dago... ez dakit nola azaldu sartu 5. mailakoen klasearen blogean.
Oso ideia polita da nahi baduzu jarri gure blogean ere.

Maitane

Anónimo dijo...

Nik ondo ulertzen nien, baina hitz egiterakoan urduri jartzen nintzenez ez zitzaizkidan hitzak ateratzen. Gainera oso urduri jarri naiz, nik atzeko ikasmaian nagoelako eta emakume bat nire atzean zengoen.

Nerea

Anónimo dijo...

KAR, KAR, KAR NORMALA DA!
Itziar Marauri

Anónimo dijo...

ingleseko egun hoberena izan zen.

alba

Anónimo dijo...

korte handia eman zidan baino oso ondo pasa nuen.

alba

Anónimo dijo...

Klase au hobena izan da rollo ona zeukaten eta. Eta ez genekaugun iñongo lotsarik esta?!!!!!!!!!!

unai aguirre

Anónimo dijo...

ingleseko irakasleak oso isilak siren urrengo batean gehiago itz egiteko aaaaaaaaaa Aitor egun horretan esan zidan nola esaten zen cruz ingeleses =cros


RUBEN

Anónimo dijo...

Nerea niri berdina gertatzen zitzaidan.
Joe baietz hasieran ez genuen ezer hitz egiten baino gero...!
ITZIAR

Anónimo dijo...

Josu oberena zen!!
(ez dakidalako beste izenik)

XD


Maitane

Anónimo dijo...

ni ez nuen ezer ez hitz egin baina obeto baldinbagaude oso nota obeagoak egongo direla ingelesean esan nahi du ez?


Maitane

Anónimo dijo...

BAI GAINERA NIRI AURKEZPENA EGITEKO ESAN ZITATEN ETA HORREGATIK KORTE ASKO EMAN DIT.



GUILLERMO RAPOSO:

Anónimo dijo...

BAI GAINERA NIRI AURKEZPENA EGITEKO ESAN ZITATEN ETA HORREGATIK KORTE ASKO EMAN DIT.



GUILLERMO RAPOSO:

Anónimo dijo...

Eskerrik asko Itzi nik uste dut lehenengoan baina obeto egin nuela eta horain zu zihurtatu didazu.
¡¡¡Ezkerrik asko!!!


GUILLERMO RAPOSIN:

Anónimo dijo...

ez zen askorako baina bueno pixkat
korte bai.


izan establie

Anónimo dijo...

nolako korte 15 irakasle guri begiratzeeeeeeeeeeeennn kar kar kar eñautt