miércoles, 19 de mayo de 2010

Aitaren egunerako MADALENAK

Aitaren egunerako madalena bana egin genuen. Askok jateko irrikitan ginen eta batzuk egin zuten, baina aitaren egunarentzako oparia zenez aitari eman behar genion.
Errezeta erreza zen eta guztion artean prestatu genuen pausoz pauso. Jakin nahi baduzue nola egin genuen guri galdetzea daukazue. Eta ez baduzue sinizten gu sukaldari trebeak bagarela ere bai ikusi ondorengo argazki aurkezpena.

Zer diozue? Errezeta erreza ezta?
Frogatu itzazue eta ez zarete damutuko!!!

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Kar, kar, kar nire aitak oraindik dauka jan gabe eta ez du jango, polita geratzeko utzi du. Nirea ondo atera zen baina Itziar, Jokin eta Unairenak gaizki atera ziren, horregatik Alba bi arrauts hartzera joan zan. Ze egun polita magdalenak egiten.



GUILLERMO RAPOSO:

Anónimo dijo...

JEEJEeske nik espesiala naiz eta bi arrautz gehio bear ditut,
Niere aita ez zuen jan zelan iritzirakoan nire etxera nire anaiak deboratu egin zuen.
karkarkarkar!!!

UNAI GUIRRE

Anónimo dijo...

Buff...!
Ze onak zeudenn!
Horrelako gauzak gehiagotan egin behar ziren... benetan!


Maitane

Anónimo dijo...

Nik udalekuetara joan nintzen eta gero nire ama bota zuen. Harria baina gogorragoa zegoan. Baina Maite esan zuenez produktu ezpezialak ziren eta berehalagaizki jartzen ziren.

Nerea

Anónimo dijo...

nire aita ez zuen jan oso gogorra zegoen.
IRENE

Anónimo dijo...

madalenak oso onak egon ziren,
ni jan nuen , nire aita ez nahi zuelako.
alba

Anónimo dijo...

kar, kar, kar, se ondo pasatu nuen Irene Jokini arrautza eskuaren gainean bota zion.



RRRRRRRRRUUUUUUBEEEEEEEN EDO LAGUNENTZAT RUF

Anónimo dijo...

MADDALENA NIRE ETXERA EZ ZEN IRTZI NIK JAN NUEN NORI GERTATU ZAIO?¿




RUBEN ................. GUTIERREZ..

Anónimo dijo...

Onak zuden!!
ITZIAR

Anónimo dijo...

OSo ona zegoen...

mmmm ze gosea...!


Maitane

Anónimo dijo...

Unai zu beti graziak egiten ez?

Eta zu gainera ez zara ezpeziala, ezpeziala ni naiz.

kar kar kar...


GUILLERMO RAPOSO:

Anónimo dijo...

ze ondo pasa genuen eta nire aita oso ona zegoela esan zuen.


izan establie