miércoles, 7 de abril de 2010

Birziklaketa lantegian


Martxoak 30ean Gasteizerako bidea hartu genuen autobusez 5.mailakoekin batera. Helburua: Birziklaketa lantegi bat ezagutzea. Begirale baten azalpenekin batera lantegia eta bertan gauzatzen zen prozesua ezagutu genuen.
Oso interesgarria izan zen soilik gaizki usaintzen zuela, normala zen bezala. Asko ikasteko aukera izan genuen. Ondorio bezala 3 aholku eman zizkigun Borja begiraleak:
1.- Gure kontsumoa murriztu behar dugula.
2.- Gauzak berrerabili behar ditugula
eta
3.- Materiala birziklatu behar dugula.
Eta azkenik karpeta batzuk banatu zizkiguten eta bertan agertzen ziren pare bat fitxa osatu genituen. Amaiketakoa jan ondoren ikastolarako bidea hartu genuen. Oraingo honetan pelikula jarri ordez, abesten etorri ginen autobusean.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Oso gaizki usaintzen zuen baina oso azkar lan egiten zuten eta hori asko gustatu zitzaida.
Hoberena mobil bat botata ikusi genuela izan zen.

GUILLE RAPOSO:

Anónimo dijo...

Beste irteera bat egin nahi dut, gazteizera, oso ondo pasa genuelako.
Beste egun batean beste irteerak egingo ditugu, Maite?


GUILLERMO RAPOSO:

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen eta genuen bainaa...!
Ze gaizki usaintzen zuen ez dakit nola joan al diren lan egitera eta berriro hortara usintzera..!


Maitane

Anónimo dijo...

Oso oso gaizki usaintzen zuen.Nik toalita bat izan behar nuen.


Nerea

Anónimo dijo...

joer baietz aunk nik ez nintzen ain beste kexatzen jjjj baina errekonositu behar det zenbat usaintzen zuen.


unai aguirre

Anónimo dijo...

"ori oso polita zen"eta "oso ondo usaintzen zuen" hori bai klsetik libratzeko edozein gausa.




ruben

Anónimo dijo...

Guille zurekin ados nago beste leku batera joan behar dugu...
Baina okindegi batera edo Arlyera osoo ONDO osaintzen duela...!!



Maitane

Anónimo dijo...

oso ondo pasa gnuen baina usain txarra zegoen.


izan establie