viernes, 30 de octubre de 2009
Azterketen datak Fechas de examenes
Europa gaia lantzen gaudela erabaki demokratiko bata hartu dugu gaur: ikasteko dauzkagun hiru mapen azterketak banan banan egitearena. Beraz:
Astelehenean 2, arratsaldeko lehenengo orduan: Europako ozeano eta kontinenteen maparen azterketa.
Asteazkenean 4, goizeko 9tan Europako herrialde eta hiriburuen maparen azterketa.
Eta ostiralean 6, goizeko 9:50etan mendi eta Europako ibaien maparen azterketa.
Dado que hemos dado en el tema de Europa lo que es la democracia. Hoy hemos tomado una decisión democraticamente: hacer los examenes de los mapas de Europa de uno en uno. Con lo que.
Lunes 2 a primera hora de la tarde: examen del mapa de los oceanos y continentes de Europa.
Miércoles 4, a las 9 de la mañan: examen del mapa de las provincias y ciudades de Europa.
Viernes 6, a las 9:50 de la mañana: examen del mapa de rios y montes de Europa.
lunes, 26 de octubre de 2009
Zorionak EÑAUT!!!
Azterketa
Esperimentuak azaltzen
Binaka edo hirunaka jarri ginen eta tokatu zitzaigun esperimentua pentsatu, prestatu eta azaldu genuen gelakoen aurrean. Nahiko ondo atera zitzaizkigun, pilo bat ikasi genuen eta ederto pasa genuen. 2.gaia heltzeko zain gaude ea zelakoak egitea ditugun.
Hemen dituzue:
Tsunamiak:
Maitane eta Tasio
Haizearen higidura:
Unai eta Aitor
Lurpeko uren higidura:
Guille eta Noelia
Sumendiak:
Irene eta Jokin
Failak:
Itziar eta Izan
Tolesdurak:
Nerea eta Eñaut
Lur zailaren geruzak:
Alain, Alba eta Ruben
Zer iruditu zaizkizue?
Zerbait idatzi gure iruzkinetan mesedez
LH6.maila
Esperimentuak
http://www.zernola.net/esperimentuak.asp?Egoera=LINKSONLAP&M=3
Linka honetan esperimentuak dituzue. Interesgarriak izaten dira eta agian baten bat topatzen duzue gure gaietan egokitzeko.
Animo eta ikertu!!
jueves, 15 de octubre de 2009
Esperimentuen azlapentxoak
Hemen dituzue beraien informatika orduan prestatu dituzten azalpenak:
EÑAUT
TOLESDURAK NOLA EGITEN DIREN:
jarri genuen, txurro bat, papera eta kartulinarekin. Gero presioa egiten
dugu, eta forma harraru bat geratzen da, hori da tolesdura.
MATERIALA: (klasetik hartu genuen)plastilina,kartulina eta papera.
PARTEHARTZAILEAK:Eñaut Serrano eta Nerea Villate.
NEREA
TOLESDURAK NOLA EGITEN DIRA
Lehenengo plastilina txurro bat, papera eta
eskuekin.
Azkenean gu nahi genuen ondorioa gertatu zen.
Materiala klasetik hartu genuen.
Egileak: Nerea Villate eta Eñaut Serrano
IZAN ETA ITZIAR
FAILAREN SORRERA
MATERIALA: Area, irina, kartulina eta margo laranja Izanek ekarri zuen.
Klarionak, albala, arroza, txindilak,gatza, kola Itziarrek ekarri zuen.
GERTAERA: Lur geruzak apurtu ziren hori gertatu zen. Gu nahi genuena lortu genuen.
AZALPENA: Lehenengo arroza eta gatza margotu genuen eta klarionen autza atera, ondoren albala neurtu genuen eta material guztia albalean jarri genuen ondoren lehortzen utzi genuen eta horrela gelditu zen.
Hemen daude failen 3 mota:
a)normala
b)alderantzizkoa
c)urratze-faila
ONDORIOAK:Oso ondo atera zitzaigun baina indar eta presio asko egin genuen.
Egileak: Itziar eta Izan
Fail mota bat.
ALBA, RUBEN ETA ALAIN
LURRAREN BARRUKO GERUZAK
MATERIALA
-- Plastilina
- Kartulina
-Zeloa
PROZESUA
Lehenengo plastilinasko bola egin behar da.
Ondoren koloresko kartulinak hartu eta forma luzea egin eta bolara itzatzi.
Azkenik kartulinako zati txikiak hartu eta kartinean itzatzi kapak bezala.
NOELIA ETA GUILLERMO
URAREN PROZESUA:
EGILEAK:Guillermo eta Noelia.
MATERIALA:Botila, area, boligrafoaren azala, arrosa, dilistak eta ura.
Guillermok ekarri duena:Boligrafoaren
azala, arrosa eta ura.
Noeliak ekarri duena: dilistak,botila eta area.
PROZESUA: Ura menditik asten da, elurra
desegiten da eta ibaiak sortzen dira. Ondoren dena nahasten da eta iturritik ateratzen da ura arearekin nahastutak.
IRENE ETA JOKIN
Jokin eta Irene gara.
Gure proiektua sumendi bat estanda egitea izan da.
Materiala izan da :
xaboia, plastilina, kartulina, (sal de frutas)
Eno digestiboa, iogurresko bi bote, ura eta
margo gorria.
Iogur pote batean xaboia , margo gorria eta
ura sartzen da. Ondoren bi boteak itsatsi egiten
dira. Gero pastilina jartzen da sumendiaren konoa
egiten.
Ondoren Enoa botatzen da eta sumendi bat bezala
atera behar da.
Guri ez zaigu ondo atera. Bana ondo pasa degu hori egiten.
MAITANE ETA TASIO
TSUNAMIA (PITUFOAK)
MATERIALA: Plastilina, kola, kolorezko palstikoak, kartulina, panpinak, kaxa bat, gatza, tiza, zeloa, artaziak, txutxak eta papera. Material guztia klasetik atera genuen bal
din eta Maiteri baimena eskatu geniola.
ONDORIOAK: Dena oso ondo atera zen.Ur gehio ateratzea nahi genuen baina ondo atera zen.
GERTAERAK: Ur guztia kaxara bota eta dena erori egin zen gure “itsasora”.
AZALPENA: Lehenengo ur pixka bat bota dugu kaxara. Gero bi ontzirekin ur asko bota dugu ind
arrarekin. Onela tsunamia atera zaigu.
PITUFOAK: Gu pitufoak deitzen gara lehenengo proba egin genuenean ura eta kolorezko plastikoa (urdina) desegin zen kolorea eta eskuak urdinak geratu zitzaizkigun.
TASIO eta MAITANE
UNAI ETA AITOR
HAIZEA
MATERIALA: Kartulina (klasekoa), bi bote are (Aitor), plastilina (klasekoa), bentilagailua (klasekoa) eta playmobilak (Unai).
PROZESUA: Lehenengo, basamortuko maketa bat egin genuen kartulina, playmobilak eta plastilinarekin. Kartulina basea zen, playmobila
k jendeen funtzioa egiten zuten, plastilinarekin oasis bat eta kaktus batzuk sortu genituen eta arearekin duna bat egin genuen. Jarraitzeko piztu egin genuen bentilagailua dunaren ondoan.
HELBURUA: Lortu nahi dugu haizea egiten duen hiru funtzioak ikustea: higadura, garraioa eta sedimentazioa.
ONDORIOA: Lortu dugu helburua eta funtzioak bete dira. Ikusi nahi genuena ikusi dugu.