viernes, 30 de octubre de 2009

Azterketen datak Fechas de examenes


Europa gaia lantzen gaudela erabaki demokratiko bata hartu dugu gaur: ikasteko dauzkagun hiru mapen azterketak banan banan egitearena. Beraz:
Astelehenean 2, arratsaldeko lehenengo orduan: Europako ozeano eta kontinenteen maparen azterketa.

Asteazkenean 4, goizeko 9tan Europako herrialde eta hiriburuen maparen azterketa.

Eta ostiralean 6, goizeko 9:50etan mendi eta Europako ibaien maparen azterketa.



Dado que hemos dado en el tema de Europa lo que es la democracia. Hoy hemos tomado una decisión democraticamente: hacer los examenes de los mapas de Europa de uno en uno. Con lo que.
Lunes 2 a primera hora de la tarde:
examen del mapa de los oceanos y continentes de Europa.
Miércoles 4, a las 9 de la mañan: examen del mapa de las provincias y ciudades de Europa.
Viernes 6, a las 9:50 de la mañana: examen del mapa de rios y montes de Europa.

lunes, 26 de octubre de 2009

Zorionak EÑAUT!!!


Eñauten urtebetetzea izan zen asteburuan eta gaur sekulako merendola ekarri dugu elkarrekin ospatzeko.
Aurten ere gehiegi ekarri duzu. Berdin eskertzen dizugu eta oso gustora ikusten zaitugu, poz pozik gurekin ospatzen duzunean.
Mila esker guapo eta ondo segi!!!
LH6ko gela.

Azterketa

Azaroak 6an goizeko 9:50etan: MAPEN AZTERKETA.
Europako mapa politiko, fisikoa eta ozeanoak.
Mapa mutuak dituzte ikasteko.

El 6 de Noviermbre a las 9:50 examen: MAPAS DE EUROPA.
Europa físico, político y de los oceanos.
Tienen mapas mudos para practicar.

Esperimentuak azaltzen


Binaka edo hirunaka jarri ginen eta tokatu zitzaigun esperimentua pentsatu, prestatu eta azaldu genuen gelakoen aurrean. Nahiko ondo atera zitzaizkigun, pilo bat ikasi genuen eta ederto pasa genuen. 2.gaia heltzeko zain gaude ea zelakoak egitea ditugun.

Hemen dituzue:


Tsunamiak:
Maitane eta Tasio







Haizearen higidura:
Unai eta Aitor







Lurpeko uren higidura:
Guille eta Noelia





Sumendiak:

Irene eta Jokin


Failak:
Itziar eta Izan



Tolesdurak
:
Nerea eta Eñaut

Lur zailaren geruzak:
Alain, Alba eta Ruben



Zer iruditu zaizkizue?
Zerbait idatzi gure iruzkinetan mesedez
LH6.maila

Esperimentuak


http://www.zernola.net/esperimentuak.asp?Egoera=LINKSONLAP&M=3

Linka honetan esperimentuak dituzue. Interesgarriak izaten dira eta agian baten bat topatzen duzue gure gaietan egokitzeko.
Animo eta ikertu!!

jueves, 15 de octubre de 2009

Esperimentuen azlapentxoak

1go gaian binaka eta hirunaka jarri gara agertzen ziren esperimentuak aurrera eramateko. Oso ondo atera ziren kontutan izanda lehenengoak zirela, ziur gaude aurrerantzean hobetuko dituztela esperientzia hartuta.
Hemen dituzue beraien informatika orduan prestatu dituzten azalpenak:

EÑAUT

TOLESDURAK NOLA EGITEN DIREN:

Lehenengo plastilina zati bat

jarri genuen, txurro bat, papera eta kartulinarekin. Gero presioa egiten

dugu, eta forma harraru bat geratzen da, hori da tolesdura.

MATERIALA: (klasetik hartu genuen)plastilina,kartulina eta papera.

PARTEHARTZAILEAK:Eñaut Serrano eta Nerea Villate.



NEREA

TOLESDURAK NOLA EGITEN DIRA

Lehenengo plastilina txurro bat, papera eta

kartulina jarri genuen.


Gero presioa egin genuen

eskuekin.

Azkenean gu nahi genuen ondorioa gertatu zen.

Materiala klasetik hartu genuen.

Egileak: Nerea Villate eta Eñaut Serrano



IZAN ETA ITZIAR

FAILAREN SORRERA

MATERIALA: Area, irina, kartulina eta margo laranja Izanek ekarri zuen.

Klarionak, albala, arroza, txindilak,gatza, kola Itziarrek ekarri zuen.

GERTAERA: Lur geruzak apurtu ziren hori gertatu zen. Gu nahi genuena lortu genuen.

AZALPENA: Lehenengo arroza eta gatza margotu genuen eta klarionen autza atera, ondoren albala neurtu genuen eta material guztia albalean jarri genuen ondoren lehortzen utzi genuen eta horrela gelditu zen.

Hemen daude failen 3 mota:

a)normala

b)alderantzizkoa

c)urratze-faila

ONDORIOAK:Oso ondo atera zitzaigun baina indar eta presio asko egin genuen.

Egileak: Itziar eta Izan



Fail mota bat.







ALBA, RUBEN ETA ALAIN

LURRAREN BARRUKO GERUZAK

MATERIALA

-- Plastilina

- Kartulina

-Zeloa

PROZESUA

Lehenengo plastilinasko bola egin behar da.

Ondoren koloresko kartulinak hartu eta forma luzea egin eta bolara itzatzi.

Azkenik kartulinako zati txikiak hartu eta kartinean itzatzi kapak bezala.





NOELIA ETA GUILLERMO

URAREN PROZESUA:

EGILEAK:Guillermo eta Noelia.

MATERIALA:Botila, area, boligrafoaren azala, arrosa, dilistak eta ura.

Guillermok ekarri duena:Boligrafoaren

azala, arrosa eta ura.

Noeliak ekarri duena: dilistak,botila eta area.

PROZESUA: Ura menditik asten da, elurra

desegiten da eta ibaiak sortzen dira. Ondoren dena nahasten da eta iturritik ateratzen da ura arearekin nahastutak.








IRENE ETA JOKIN

Jokin eta Irene gara.

Gure proiektua sumendi bat estanda egitea izan da.

Materiala izan da :

xaboia, plastilina, kartulina, (sal de frutas)

Eno digestiboa, iogurresko bi bote, ura eta

margo gorria.

Iogur pote batean xaboia , margo gorria eta

ura sartzen da. Ondoren bi boteak itsatsi egiten

dira. Gero pastilina jartzen da sumendiaren konoa

egiten.

Ondoren Enoa botatzen da eta sumendi bat bezala

atera behar da.

Guri ez zaigu ondo atera. Bana ondo pasa degu hori egiten.



MAITANE ETA TASIO

TSUNAMIA (PITUFOAK)


MATERIALA: Plastilina, kola, kolorezko palstikoak, kartulina, panpinak, kaxa bat, gatza, tiza, zeloa, artaziak, txutxak eta papera. Material guztia klasetik atera genuen bal

din eta Maiteri baimena eskatu geniola.

ONDORIOAK: Dena oso ondo atera zen.Ur gehio ateratzea nahi genuen baina ondo atera zen.

GERTAERAK: Ur guztia kaxara bota eta dena erori egin zen gure “itsasora”.

AZALPENA: Lehenengo ur pixka bat bota dugu kaxara. Gero bi ontzirekin ur asko bota dugu ind

arrarekin. Onela tsunamia atera zaigu.

PITUFOAK: Gu pitufoak deitzen gara lehenengo proba egin genuenean ura eta kolorezko plastikoa (urdina) desegin zen kolorea eta eskuak urdinak geratu zitzaizkigun.


TASIO eta MAITANE




UNAI ETA AITOR

HAIZEA

PARTAILEA: Aitor eta Unai.

MATERIALA: Kartulina (klasekoa), bi bote are (Aitor), plastilina (klasekoa), bentilagailua (klasekoa) eta playmobilak (Unai).

PROZESUA: Lehenengo, basamortuko maketa bat egin genuen kartulina, playmobilak eta plastilinarekin. Kartulina basea zen, playmobila

k jendeen funtzioa egiten zuten, plastilinarekin oasis bat eta kaktus batzuk sortu genituen eta arearekin duna bat egin genuen. Jarraitzeko piztu egin genuen bentilagailua dunaren ondoan.

HELBURUA: Lortu nahi dugu haizea egiten duen hiru funtzioak ikustea: higadura, garraioa eta sedimentazioa.

ONDORIOA: Lortu dugu helburua eta funtzioak bete dira. Ikusi nahi genuena ikusi dugu.